Friday night lights

0kommentarer

Vet ni, nu är det fredag. Personligen sitter jag vid mormor och morfar och väntar på att Skavlan ska börja, sen blir det "The perfect storm". Tror jag har sett den förut, men det skadar väl inte att se den en gång till. Vad gör ni?

Jag fick sluta tidigt idag och tog bussen vid 10 i två hem, så då skulle jag ju gena över järnvägen. Men när jag kom dit stog det ett tåg i vägen. Ett tåg på järnvägen, skräll. Så jag fick pulsa i snön som gick upp till knäna och mina oranga strumpor blev bajsbruna med en toch av morot. Det tyckte jag inte om. Så nu har jag vita strumpor på mig, ifall ni ville veta.

När man skriver ut på mormor och morfars skrivare så skakar hela skrivbordet, jag vet inte riktigt om det är skrivaren som är ivrig eller skrivbordet som är ruckligt. kanske en kobination av båda. Inte omöjligt.


Har ni sett här då vad som dök upp i morfars gömmor. Gamla goa Siv Gudrunz, i converse, det var tider det. För er som inte vet så var det världens bästa band som spelade på niornas vårshow. 2009.




Kommentera

Publiceras ej