Fredag, lördag, söndag

0kommentarer

Vet ni att den här helgen har gått så ruskigt fort. Alldels för fort, jag hinner liksom inte riktigt med. Men grejjer har jag gjort, ujujuj ja. 

När jag slutade på fredan for jag hem till Johan och vet ni vad vi gjorde sen? Aaaaah, ni kommer aldrig kunna lista ut det. Spännande. Jo, vi hälsade på min nye lillebror! Världen sötaste, gosigaste, roligaste Bellman med jätte korta ben och jätte långa öron som man kan lägga upp på huvudet och vända ut och in. Mmmm, en riktig goding är det. Tyvärr har jag ingen bild på skönheten men det lär väl dyka upp snart. En liten strävhårig tax på 10 veckor var det som väntade hos pappa. Mmmm, honom blev jag kär i. Och det är nog inte bara jag som blivit det.

Efter vi gosat ihjäl oss med Bellman så for vi fram och tillbaka mellan lite olika ställen och till sist så hamnade vi hemma i bädsoffan framför Alice i underlandet, den otäcknade med Johnny Depp då. Så nu har jag äntligen sett den, inte helt fel. Ganska så väldigt bra faktiskt. Fast slutet tycker jag inte riktigt om. 

Men hur som helst, på lördan for vi till Leksand till sjön molnbyggen och flög lite modellflygplan, eller, jag och Olov nöjde oss med att sitta i varsin stol och sola. Det var skönt det också. Sen hastade vi hem och jag duschade fort som fan innan jag följde med Maria och flickorna till Djurås och såg på musikal. Flickornas kusin hade en av huvudrollerna så klart man fick lov att följa! Hur bra som helst var det i alla fall. 

Och idag har vi mest varit vid flygfältet, gosat med Bellman och suttit hemma och lanat Age. Perfekt tycker jag. 

Nu ska jag ta en dusch och läsa några rader i Before I fall innan jag själv slår igen ögonlocken och påbörjar sista veckan på praktiken. 

Sov gott folks


Kommentera

Publiceras ej