Första mars 2011

1kommentarer

Vet ni, det är första mars idag. Jag blev helt ärligt jätte chockad när jag upptäckte det för när jag stod och gjorde te och kokade ägg så tänkte jag att, "oj va fort det går, i morgon är det första mars också!" Och sen går jag in på datorn och ser att det redan är första mars! Föreställ er chocken, lite besviken blev jag också. Jag gick ju liksom miste om en dag där, typ. 

Igår var jag osocial också. Men jag gjorde mycket. Jag började dagen med att beställa tre böcker från bokrean så jag hoppas att det dimper ner två böcker av Harukami den här veckan och en av Mia Thörnblom också, jag fick lov helt enkelt. Sen var jag och mamma ute och försökte leta rätt på gammelfarmors polaroidkamera, vi misslyckades men hittade elva biblar från mellan 1850-1950 och en tågtidtabell från 1892-1893. Då var det fart på kollektivtrafiken må ni tro. Sen åkte jag till mormor och morfar och var där till klockan tio på kvällen. Jag och mormor hade väldigt trevligt. Vi spelade kort, bakade sockerkaka i mikron utan ägg, fikade, jag rullade håret på mormor och så lagade vi apelsin crêps. Fina grejjer. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Men det visar sig väl. 

Tjo då



1 kommentarer

Ida

01 Mar 2011 12:22

sv: Haha jaaaa inte äre emil matthed iaf (a)

Kommentera

Publiceras ej