Aren't you glad? Nej.

0kommentarer

Åååååååååååångest! Jag vill inte till skolan! Jag vill inte behöva gå upp klockan sex på morgonen! Och jag vill verkligen inte gå till bussen när det är 10 grader kallt! Gaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Så, nu har jag avreagerat mig lite. Men seriöst, jag vill verkligen inte till skolan. Jag drömde till och med mardrömar om franskan i natt. Det är allvar. Jag drömde att Inger kramade mig och Malin och att Malin körde till lektionssalen (som för övrigt var där Johans farmor bor), bara det är ju en historia för sig. Nej fy fan, det var en pärs.

Nu måste jag borsta tänderna om jag ska hinna till bussen. Jag överväger fortfarande om jag ska gå eller cykla, går jag så tar det längre tid. Men cyklar jag så blir det så förbannat kallt. Tror nästan jag får ta den smällen, palla gå. 




Kommentera

Publiceras ej