What are words

0kommentarer

Midsommaraftonen tillbringades vid fadern där det blev trerätters och monopol tills klockan var halv ett, gott, trevligt och ganska så perfekt faktiskt. Jag har ändå aldrig förstått mig på midsommar riktigt, det är bara knottigt, fylla, sill, små grodorna och jordgubbar, ja okej, jordgubbarna är ju ganska så jävla goda trots allt. Sen var vi upp och flög en vända också, menne, min mage tycker inte om sånt där. 

Lördagagen tillbringade jag med min far och familj, övningskörde till Siljansnäs bland knepigt folk som satte upp majstången på midsommardagen (?) och var ganska så fruktansvärt nervös över det faktum att folket inte kunde enas om att gå på en sida, nej, båda sidorna, i bredd, så ska det va. Bah! Sen kom vi tillbaka, spelade TP, åt pizza och spelade Texas hold em, jag och Moa förlorade så vi såg på lite av This is it istället. 

Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag påbörja en ny bok eftersom sista boken i serien om Anne Persdotter har gått åt den här helgen. Så det ska jag göra nu, ta bort matresterna från järnskrotet i mun, välja en bok och krypa ner i sängen och börja läsa den lyssnande till forsen och fåglarna som gör sig redo för natten. I morgon börjar sista veckan på sommarjobbet.






Kommentera

Publiceras ej