Veckans slutord

0kommentarer

Nu är jag hemma och laddar inför morgondagen som kommer erbjuda årets första dag på sommarjobbet. Femte året i rad som vi hänger i de där häckarna nu, det börjar kännas lite rutinmässigt faktiskt. Men så är det, och på tal om något helt annat så vill jag bara säga att jag gillade Pan's Labyrinth. Det var ju ingen normal film, men av någon anledning så gillade jag den ändå. Den blandade liksom verklighet med science fiction och ja, jag gillar till och med att den var på spanska även om jag vanligtvis brukar ha väldigt svårt för filmer på andra språk än engelska. Men det gick grymt bra och jag tycker nog att det är en film att rekomendera om man sett det mesta och känner att alla filmer är mest likadana hela tiden, för det var inte den där. Oh nej. Så se den, om ni känner för det. 

Nu ska jag nog ta och svira om och hjälpa mamma med veden lite grann sen får det bli en tekopp och sänggång. 

Ciao






Kommentera

Publiceras ej