Världens bästa mobiltelefon

0kommentarer

Åh, vet ni vad jag har här bredvid mig?! En livslevande Samsung galaxy S2, världens bästa mobiltelefon just nu sägs det. Och vet ni vad det bästa är? Den är min. Min min min min! Och hur coolt är inte det när man heter Theres Johansson och bor i en håla i Dalarna? Jo, skit coolt! Just nu laddar jag ner appar för fullt och den senaste är något som kallas Picplz, en av Androids motsvarigheter till Instagram, typ. (Hör ni va coolt det låter? Det hade i alla fall jag tyckt om jag inte förstått vad det var för något.) Och något annat som är jätte jätte jätte bra det är att jag har ett halvår fritt Spotify premium! Ooohohoho! Nu går livet gött.

Så att, nu när jag har Picplz kopplat till twitter också så kan jag ju bara säga som så här att någon som börjar på M och slutar på alin ligger i farozonen för att hamna på internet i arbetarkläderna typ, i morgon bitti. Mahahahaha! *Evil laugh*

Nej, nu måste jag undersöka om det går att blogga från underverket.

Kommentera

Publiceras ej