Bitterhet

0kommentarer

Och vart tog den här dagen vägen? Fort har det gått och inte har jag hunnit göra så mycket heller. Dagens bedrifter innehåller hur som helst en stor fail. Det började med att jag tvättade bilen och hade ställt skålen med vatten på golvet på förarsidan. Sen vred jag på mig och av någon anledning kände min telefon för att hoppa ur jeansfickan och ner i vattenskålen med tvättmedel i. Ett mycket dumt val kan jag tycka eftersom telefonen i fråga nu mera ligger nere på köksbordet i behov av en defibrillator för att överleva. Ibland är livet lite hårt.

För övrigt åker jag till Järna idag och på lördag drar vi till Eslöv. Blev lördag istället för fredag, men vad gör det. 

Nu tänker jag gå ner och laga lite mat sen packa väskan med det jag lagt fram på sängen. 

Ciao



En mycket kär vän som tjänat sitt syfte väl

Kommentera

Publiceras ej