You always have a reason to stay inside

1kommentarer

Varför är det så att så fort jag skriver att jag ska göra något så fungerar det inte? Jag förstår det verkligen inte, men så är det. Jag skulle ju se på film jag men ki film blev det. Ingen av mina videospelare som var samarbetsvillig ikväll. Jädra skit.

Jag lurar på att min näsa håller på att spela mig ett ganska stort spratt, mina ögon börjar nämligen samarbeta med den. Ni vet, det börjar svida och sticka lite grann, man kan inte riktigt andas genom näsan och så känns det hela tiden som att man ska nysa. Jag vet inte hur ni tycker men den där känslan är ingen som jag riktigt riktigt kan tycka om så där väldigt mycket. Nej, usch nej. 

Nu tänker jag ta mig en dusch och spola av mig såna där obehagliga känslor. 

Hej da

Vet ni vad jag ska göra någon dag, jag ska ha nostalgitripp bland mina glasögon. Påminn mig för tusan!



Förresten, idag är det exakt tre år sen vi åkte till Falun och hälsade på Emma för första gången. Tänk att jag minns det som igår.

1 kommentarer

Emma

12 Jan 2011 08:13

Haha.. Knäpp du är!

Kommentera

Publiceras ej