Wait for faith to find me

0kommentarer

Det blev ingen tur till kyrkan, det blev frälsningsarmén istället. 45 minuter av gudsord kommer räcka gott och väl tills jag ligger i graven och därefter. Att människan överhuvudtaget orkade stå där och prata förstår jag inte, hon lär nog snart ha en egen grav som det där såg ut. Ursäkta mina brutala uttalanden. 

Hade pianolektion idag också, det var inte igår. Vet faktiskt inte när jag hade piano sist, det är då alldeles för länge sen i alla fall. Nästan två månader sen skulle jag tro. Hur som helst så har jag börjat pola med Beethoven igen. Det är en trevlig man måste jag säga, klagar inte så mycket när man säger nå dumt heller. Kneput. He is deaf you know.

I morgon blir det gymmet en sväng sen skolan och sen till Järna. Det är väl bra det. 

Tjo då



Känner ni igen de här godingarna då?
De är rosa, och det står till och med Barbie på sidan. Status.



Kommentera

Publiceras ej