Uttråkad

0kommentarer

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Aphannens behov av att dominera gick snett och blev till brutalt våld och vidrig förnedring." Satan har fem fingrar - Abigail Padgett

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? 
Väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Johnny English

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:31 fast jag kunde inte låta bli att tjuvkika

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Industry - Jon McLuaghlin, mina egna snorindrag och kaminen

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår, jag var på väg in från bilen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Ja du, bilddagboken tror jag

8. Vad har du på dig?
Raggsockor, mjukisbyxor, t-shirt, trosor och bh

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Absolut, jag drömde att det var dags för julshow igen, oförberedd på en enorm teater. Så skulle det spelas "den vilda" utan papper och Mats var jätte elak och sa att jag verkligen inte fick ha papper, hur kunde jag ens tänka tanken? Det gick inge bra.

10. När skrattade du senast?
Idag skulle jag tro

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
14 tavlor, inkl kort. En fiol, en stråke, en gitarr, en medaljsköld, några nummerlappar, en plastväxt och en vägglampa.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Febertermometern som visade 39 grader.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Någon utmaning vet jag väl inte om det är, men mest roligt skulle jag tro.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Johnny English

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En vit flygel, ett gigantiskt hus och masssssa böcker. Och en bil naturligtvis.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har väldigt lätt för att bli avundsjuk

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Då skulle jag stoppa all djurplågeri, inklusive pälstillverkning

18. Tycker du om att dansa?
Ja då, om det är en dans jag kan så

19. George Bush?
Var USAs president för några år sen

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Benjamin ska pojken heta, flickan vet jag inte. Öppen för förslag.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja då, ett år kanske

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Den dagen hoppas jag att jag slipper uppleva, men om den skulle inträffa så antar jag att han skulle ge mig en rejäl utskällning för att jag inte tror på honom.

 

 

Kommentera

Publiceras ej