Jag dricker för kärleken, och jag ramlar omkull

0kommentarer

Det här är humor folks; "Smedbergsskolan svartlistad av SDU", woho man får allt passa sig. Även om det där är humor så vet jag inte riktigt vad han där uppe tycker om humor. Han vill då inte att jag ska ha roligt i alla fall. Jag menar, vad är det för vits med att ha en förtjocknad hals, rinnande näsa och svidande ögon när man ska ha första genomgången i mental hälsa? Nej, det kan jag inte tycka är särskilt roligt. Så jag tänker trotsa det där och ta min halstablettsförpackning och gå med rak rygg in i skolan, kanske att jag åker hem kl 2 dock. 

Vad gör jag uppe nu egentligen? Vanligtvis brukar jag inte ta mig upp ur sängen förrän nu, men som det ser ut nu så är jag redan klar med frukosten. Nej hualigen, så här kan jag inte fortsätta hålla på. 

Nu ska jag dricka upp min kopp med grönt te och förkylningshonung, fina grejjer det. Någon som vill ha en hutt kanske?

Tjo då


Kommentera

Publiceras ej