If you know what I mean

0kommentarer

Jag blev hemma idag, gårdagen blev helt enkelt too much. Men men, inget mig emot. Hur som helst. Vet ni vad det bästa är med att vara sjuk? Det är att man behöver aldrig bry sig om hur mycket klockan är. Man behöver aldrig ha dåligt samvete för att man sov för länge för det finns ändå ingenting som man orkar med att göra som man skulle ha behövt göra om man vore frisk. Det är helt klart bäst. Sen att man bara kan ligga i soffan och se på film hela dagen är väl inte fy skam det heller. Livet som sjuk passar mig ganska bra faktiskt, även om det är väldigt jobbigt också. Faktum är att jag nog inte varit så här förkyld på flera år, jag hade nästan 39 graders feber igår kväll, det inträffar inte var dag om vi säger så. 38 nu på morgonen. Helt otroligt. Så ni behöver nog inte räkna med mig i morgon heller.

Nu ska jag plåga i mig den här koppen med te och förkylningshonung, det är inte gott med något varmt att dricka när man själv ligger nästan 2 grader över normal kroppstemperatur. Tänkte bara att ni skulle veta det. 

Ha en bra dag folks

Kommentera

Publiceras ej