Dreams

0kommentarer

Nu är det så här att jag har suttit här alldeles, alldeles för länge. Så jag borde egentligen släpa mig härifrån och ta mig en simtur som jag sa förut, men nej, det skippar vi. Jag ska ju faktiskt på gymmet i morgon... Funderar istället på att ta mig en dusch, göra en kopp te (!!) och slå på en film. En lagom ansträngande avslutning på ett väldigt bra lov. 

Mina förväntningar och mål inför 2011 ser för övrigt ut så här:

* Fylla arton och ta körkort (jag kan inte riktigt fatta att det är i år som det gäller)
* Åka utomlands, helst en tur till Paris, det skulle jag bli väldigt glad över
* Klippa håret kort, japp, nu är det offentligt
* Göra klart mitt rum det får helt enkelt inte ta två år innan det blir färdigt.
* Klara av alla kurser jag läser, med marginal
* Inte sluta träna
* Åka på bilsemester med vänner (Hör ni det flickor! Inga ursäkter, i år ska vi iväg)
* Börja trean
* Vara glad och lycklig

Vad har ni för mål och förväntningar för 2011?

Kommentera

Publiceras ej