Dead man walking

0kommentarer

Visste ni att det är kring kvart i fyra som den här äckliga morgonsmaken i munnen börjar komma, det lärde jag mig inatt. Tänkte att jag skulle dela med mig av den lärdomen, ifall någon ville veta. Annars känns det lite som att någon hällt en schampoflaska i vardera ögat på mig och toppat med ett kg grus. Fin känsla måste jag säga. Gud.vad.jag.är.trött. Gnällig är bara förnamnet men jag tröstar mig med att det är inte bara jag som sovit dåligt inatt, inte för att det är någon merit direkt. Men ikväll ska klockan banne mig inte bli efter åtta en gång. 

Igår skrev jag ju som mål för 2011 att inte sluta träna, tänkte bara säga att bara för att jag inte gör det idag så innebär det inte att jag kommer sluta för evigt. Reta mig inte. Jag orkar verkligen inte. 

Nu tänker jag spela lite spel, tejpa igen ventilen lite (läs:mycket) extra, sätta på mjukiskläderna, äta mat och slå på en film, få se om jag håller mig vaken genom hela. Gah. 

Ciao folks




Kommentera

Publiceras ej