Betraktelser

0kommentarer

Vi var in på bokhandeln i Mora igår, och sånt är ju bara farligt. Men otroligt nog så kom jag ut där ifrån tomhänt, men det var banne mig inte mer än ogjort. Hur som helst så upptäckte vi att den sjätte och sista boken i Grottbjörnens folk serien kommer ut i mars. Den 29:onde för att vara exakt. Och sånt är ju bara trevligt. Men med tanke på att den senaste boken kom ut för nio år sen så är det kanske dags att börja läsa om dem från början. Ingen dum idé, skulle jag tro. 

För övrigt har jag nu bränt mig på tungan två gånger den här morgonen, teet anfaller bara så där ibland. Sånt tycker jag inte om. Sen har jag upptäckt att mina kära läsare är ett skadeglatt gäng. Inte för att klaga, men de dagar det har varit flest besökare har varit de dagar när jag inte mått så där dunder bra. Bl.a. för två veckor sen när jag var sjuk och så igår efter jag talat om hur min framtid de närmaste två åren kommer se ut. Men som sagt, jag klagar inte. 

Kommentera

Publiceras ej