Att göra lika, imitera, plagiera och efterlikna

1kommentarer

Jag tänker vara en härmapa och göra som Sofie i 25 dagar framöver. Bara för att det är roligt. Börjar i morgon.

Dag 1En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2
En person jag vill träffa just nu.
Dag 3Min favorit årstid och varför.
Dag 4Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6Typ av killar jag faller för.
Dag 7Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11Någonting jag oroar mig för.
Dag 12En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13Mitt drömbröllop.
Dag 14En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15Någonting jag ångrar.
Dag 16Innehållet i min väska.
Dag 17En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18Vad jag åt idag.
Dag 19En bild på det jag köpte senast.
Dag 20Min favorit film.
Dag 21En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23En låt som får mig att gråta.
Dag 24Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25Min favorithögtid

1 kommentarer

Sofie

30 Jan 2011 23:46

du jag är ledsen, men jag är en liten olaglig typ som laddar ner. (a så jag har inte one tree hill. Ingen säsong faktiskt. ledsen :/

Kommentera

Publiceras ej