For you I would

0kommentarer

Vet ni vet ni vet ni! Nu har jag äntligen praktikplats! Fatta glädjen och lättnaden, jag kunde ha hoppat över skrivbordet och kramat henne men sånt gör man ju bara inte. Efter tretton nej trodde jag faktiskt inte att det skulle gå att få en praktikplats, men skam den som ger sig. Lycka säger jag bara, lycka! Att jag sen halkade och slog mobilen i tre delar på vägen till skolan igen, det är smällar man får ta. Mobilen gick ju att laga och det värsta som väntar mig är ett rejält blåmärke tills i morgon.

Nu tänkte jag ta tag i samhällskunskapen och försöka skriva ett kapitel, för om jag gör det tänker jag belöna mig själv med en tekopp och "14 år till salu", som för övrigt kanske är världens viktigaste bok, och dessutom sovmorgon i morgonbitti. Sådant slår högt i min värld. Så nu lär jag sätta igång. 




Kommentera

Publiceras ej