Feel the irony

0kommentarer

Nu är det måndag, första dagen på veckan som kommer att bli så underbar. (Eftersom alla andra går in med inställningen att det kommer bli skit jobbigt så lär ju någon försöka hålla stämningen uppe, hur länge det nu funkar.) Jag menar, redovisningar, prov och andra saker som lägger sig på hög är väl inget att känna ångest inför. På fredag kan vi ju sitta och se på Let's dance med gott samvete och känna att jaa, nu har jag förtjänat lov och tre veckors praktik. Jaaa, det har jag. 

Personligen ska jag traggla mig igenom en uppsats som fortfarande har två kapitel kvar att skrivas och som ska lämnas in på fredag, två muntliga redovisningar och ett prov. Men, som jag nämnde igår. Punkt fyra you know, ta dagen som den kommer. Det funkar bra. 

Idag ska jag på fika med fransmän, träffa kvinnan som förhoppningsvis ska ge mig en praktikplats och på möte med Falu Kuriren. Sen ska jag försöka hinna med lite uppsatsskrivning också. Inga problem.

Ha en bra dag folks




Fri tolkning

Kommentera

Publiceras ej