Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

1kommentarer

Ojoj, now we're talking. Jag vill så mycket, alldeles för mycket är jag rädd. Men detta är några mål/drömmar/önskningar som jag har:

* Att gå ut gymnasiet med betyg som jag är fruktansvärt nöjd med
* Känna att jag valt rätt ämne att läsa på högskolan
* Åka till Skottland, gud den dagen ska jag, nej jag vet inte vad jag ska göra. Men det kommer vara en himmelsk dag.
* Få ett jobb som jag älskar och inte känner ångest över att behöva gå till varje dag. Något som har med böcker att höra, helst.
* Bygga ett hus från grunden så det blir precis som jag vill ha det. Nu ska ju inte jag bygga det, utan det får allt någon annan göra åt mig. 
* Leva ett väldigt lyckligt liv och dö frisk, inte i någon otäck sjukdom.

1 kommentarer

Alexandra

04 Feb 2011 22:18

(vet inte om jag svarat på kommentaren!) men absolut att ni får göra något liknande, kul att kunna inspirera :D

låter som bra mål och önskningar :)

Kommentera

Publiceras ej