Dag 16 – Innehållet i min väska

0kommentarer

Haha hrm. Ja, om ni någonsin trott att jag är en ordningsam typ så lär ni ångra er nu. Håll i hatten.



I min trogna följeslagare här ovan hittar ni just idag:

* En kalender
* Ett pennfodral
* Ett anteckningsblock
* En träningstidning (den brukar inte ligga där vanligtvis, tro mig)
* En bilaga till Dagens Industri om Sveriges 100 mäktigaste inom design och arkitektur, i ett obevakat ögonblick råkade jag tala om för min morfar att jag tycker det är spännande med arkitektur. Därav tidningen.

Det där var ju relativt normala grejjor, nu börjar det roliga

* En broschyr om teatern Övergivna som vi såg med skolan i Oktober
* En tom flaska som förut innehöll handkräm
* Plastförpackningen till mina hörlurar med extra sånna där svarta ploppar att sätta på det som ska in i örat
* En lila fickspegel
* En penna
* En till penna i ca 7 delar
* En annan del till hörlurarna med andra sånna där att stoppa in i örat
* Två alvedon
* Tandtråd
* 4 gem
* En gummisnodd
* En ersättningslapp för busskort
* OCH en gammal halstablett

Det var nog allt tror jag. Ersättningslappen och halstabletten har jag slängt nu, resten kan ju vara bra att ha... 


Kommentera

Publiceras ej