Besatthet av låtar

0kommentarer

Jaha, kära vänner. Nu har jag hållit mig från datorn i flera timmar. Enbart i syftet att faktiskt inte sitta här. Så nu förtjänar jag helt klart ett avsnitt, eller två, av One Tree Hill. Trots att jag såg på två st i morse. Ops. 

Sen tycker jag ni ska lyssna på den här låten också, se på videon behöver ni inte. Den är inte så fager, men låten. Absolut. Mycket bättre än originalet. Sen är det ju Bethany Joy Galeotti som sjunger också. One Tree Hill, you know.. Det är nästan "Walking in Memphis" varning på den här låten. Ni som läst bloggen ett tag och som känner mig vet att jag hade en period när Walking in Memphis nästan var den enda låten jag lyssnade på. Den här riskerar att hamna i samna sits. Jag är så svag för trummorna. 



Kommentera

Publiceras ej