Måndag morgon

0kommentarer

Började dagen med att klippa naglarna och klippte den på vänster pekfinger lite för långt så nu gör det ont. Jag avskyr smärta. Hur som helst så ska jag ska snart ha engelska, tror inte läraren är här men jag ska nog se på film i alla fall. Once, en musikal som utspelar sig i Irland, tror jag? Ja, vi får väl se vad det blir.

Annars är det måndag, vi har prov i psykologi och i morgon har jag tal på svenskan. Gaaaah, det känns att det bara är 14 dagar kvar i skolan innan jul.

Nu ska jag kila,
Tjo folks

Update: Eller så visar det sig att det ligger ingen film på skrivbordet där den borde ha luggit, att uppgiften som ska göras till filmen, vilken jag inte kan se, ska lämnas in den här veckan, att jag inte börjar förrän halv elva och att det påbörjade talet till svenskan som jag ska hålla i morgon är på datorn hemma. Jag visste att jag skulle ha legat kvar i sängen. Ja nämnde jag att jag inte har några hörlurar med mig heller så jag måste sitta och lyssna på allas tjatter i kafeterian också?

Kommentera

Publiceras ej