Torsdagen den 11 augusti 2011

1kommentarer

Jag sitter och lyssnar på min "vår"-lista på spotify som egentligen borde heta något annat eftersom jag lyssnat på den fast det är sommar. Sen dricker jag te och funderar vad den här dagen kommer att bära med sig, jag är ju 18 nu för tusingen! Wihi, grattis till mig. 

I går såg jag på genrepet av trollbröllopet, jag tog 1633 bilder och jag lovar att ungefär 10 av dem är okej, resten är bara kattbajs. Hur sugen är jag inte på ett nytt objektiv? Jag avskyr vårat 75-300. För den här gången kan det bara inte vara jag som är ostadig på handen eller helt enkelt kass på att ta kort för jag hade banne mig till och med stativ. Nej, nu måste det hända något drastiskt i den där kameraväskan annars tänker jag sluta ta kort. Det här skulle jag ju inte säga nej till. 

Hur som helst, här har ni några av bilderna som blev rätt ok. 


















Det var lite från första och andra akten, kanske kommer mer sen men nu orkar jag inge mer. Nu ska jag fortsätta njuta av min födelsedag!

1 kommentarer

Just Dance

12 Aug 2011 00:22

Grattis på den stora dagen! :D

Kommentera

Publiceras ej