Skolan har börjat

0kommentarer

God morgon folks, nu går vi tillbaka till rutinerna. Stressiga morgoninlägg om frukost, vädret och nattens drömmar. Det gamla vanliga. Så jag kan väl uppdatera alla de grejjerna så att det känns bra menar jag. 

Frukost: Rostade mackor och perisko-te 
Vädret: Världens är tämligen vit idag, dock dimma, inte snö
Drömm: Jag bestämde mig för att bli uteliggare, bodde i ett svart tält i en mataffär, åt ingenting på 10 dagar, tog hand om en hund, läste "Jag saknar dig! Jag saknar dig! (som jag förövrigt inte har läst), försökte söka upp Johan igen och få honom tillbaka (det funkade ju liksom inte om jag var uteliggare), men han undvek mig och så vaknade jag med världens ångest och tårarna nästan trillandes ner för kinderna. Jag har fortfarande ont i magen efter det. Fy fan, nu har jag drömt tre liknande drömmar inom loppet av en vecka vilket jag tycker är sjukt obehagligt. 

Nej, nu ska jag svepa tekoppen, borsta tänderna och invänta Matilda. Idag väntar glass, spel och femkamp.

Kommentera

Publiceras ej