Morgonmys, en grön kofta och schemalagd dag

1kommentarer

Halv sex vaknade jag idag och var pigg, då kom katten och kraffsade på dörren och ville in så jag släppte in honom och så låg vi och gosade i sängen en kvart. Sen ringde klockan så jag gick upp och tog på mig kläder, bland annat den nya koftan från Frankrike. Den mjuka, gröna som jag är så kär i.  Nu har jag ätit frukost och ska alldeles strax borsta tänderna innan jag tar cykeln till bussen. Idag ska jag avverka min första schemalagda dag i skolan, den börjar med ensemble och avslutas med svenska med världens bästa Annika. Jag känner mig faktiskt taggad inför den här dagen.



Ja sen har jag ju ett bokhalsband också, hur passande är inte det va?

1 kommentarer

Ida

30 Aug 2011 16:32

sv: taaack så mycket! :D

Kommentera

Publiceras ej