Dagens äventyr

1kommentarer

Okej, det blev ingen springtur igår. Tog mig upp på cykeln istället och idag är jag så kallat, mörbultad. Backarna mot Tyngsjö är inte goa mot låren. 

Idag ska vi till Skålö och spela, ja vadå, jo minigolf..........punkt punkt punkt. Det var tre år sedan jag spelade minigolf, och det folks, finns det en anledning till. Minigolf = slå med klubba på boll och träffa hål, Theres + minigolf = dunka till bollen med klubba och missa hål, hela.tiden. Ja, dagen får visa utfallet.

Nu ska jag packa myskläder, efter minigolfen åker jag nämligen till Johan och har en dag i äkta slappaochgöraingentingsärskilt tecknet. 

Ciao folks

1 kommentarer

Jonna

25 Aug 2011 18:28

Ååh va glad jag blir! Tack Theres! :D ska kika efter någon bild som jag vill ha. Eller så ska jag fixa en :) tack!

Kommentera

Publiceras ej