Besviken?

0kommentarer

Tror ni verkligen att jag inte kommer att visa några bilder från Paris? Naturligtvis ska jag det men jag har helt enkelt inte orkat än. Har varit på pissigt humör hela dagen och då vill jag verkligen inte sätta mig och knåpa ihop ett underbart inlägg om världens bästa resa, det funkar inte riktigt så. Men håll ut, i morgon kanske det smäller. Och då menar jag smäller. Världens bildbomb ska ni få, även om ni inte kommenterar, era rackare. 

Kvällen har jag tillbringat med Maja som gjorde mitt humör betydligt bättre. Vi gav oss ut för att ta lite kort men det slutade mest i brännässlebrända ben och "bad model"-day, så att, jag tror inte det finns så fruktansvärt mycket att visa från den så kallade sessionen. Men vi får se, jag tar det i morgon också. Vi gav alltså upp fotograferingen och gick in, tog på oss myskläder, kokade te och såg på "The pianist" istället, vilket jag tycker var ett utomordentligt bra val. 

Nu ska jag sova. 

God natt folks

Kommentera

Publiceras ej