Arton i Paris

0kommentarer

Vet ni, nu är jag arton år och i morgon den här tiden sitter jag och världens bästa samhällsflickor på planet till Paris. Det är helt otroligt ska jag tala om för er. Tänk när vi satt och drömde i skolcafeterian om att åka till Paris och var alldeles nippriga fast vi inte ens bokat någonting. Och nu har det kommit fram till avresedagen, om mindre än 24 timmar. Aaaaaah!! Helt otroligt.

Sen har jag ju fått massa goa presenter också! Dels pengar i överflöd, körkortet (som inte är påbörjat än), saker till dagen jag flyttar hemifrån (bland annat en hammare av min käre far) och och och... ett Canon EF 50mm f/1.8!!!! Gissa om jag har världens bästa pojkvän och svärföräldrar! Trodde jag skulle spricka av glädje rent ut sagt. 

Nu ska jag packa resväskan, raka benen, duscha, äta mat och sen åker jag på trollbröllopet ikväll. Hoho, livet är allt bra underbart!



Premiärbilden med nya objektivet.

Kommentera

Publiceras ej