Babbel

1kommentarer

Jahapp, ännu en dag till ände. Jag fattar inte vart tiden tar vägen.

Efter skolan tog jag mig en simtur och så hamnade nästan hela släkten hos mamma på massagen eftersom mammas kusin från Stockholm hade tittat in en sväng. Sen tog jag cykeln och for hem, skällde på Mozart som hemskt gärna vill tugga på datasladden, släppte ut honom en sväng och höll nästan inte på att få tag på honom. Nu sitter jag här och dricker te och begrundar dagen. Jag gjorde muntliga svenska nationella idag också, gick bra tror jag. Det tråkiga var väl att på något fruktansvärt, oförståeligt vis så har jag och Kristoffer lyckats skriva om precis samma sak, på nästan exakt samma vis. Samma vinkel och samma tolkning av både text och bild, fast med olika bilder. Och hur fan det har lyckats det vet jag inte, så nu skulle han göra om skiten och presentera på fredag istället. Vad glad jag är att jag presenterade först känner jag, haha. För hur roligt är det att göra precis likadant som någon annan? Sketa tråkigt jue. 

Nu ska jag svepa i mig teet och sen blir det tandborsten och sänggång. Hoppas på sköna drömmar, i natt var jag nämligen i Falun på Clash of nations, men saken var den att vi åkte inte skidor, nej, vi sprang. Skit kul, och jag vann ju, förstås. Lite vilt för mig tycker jag dock. I natt hoppas jag på att Johan kommer på besök, jag saknar karln ju. Jag diggar inte riktigt det här med att bara ses på helgerna, inte alls faktiskt. Menne, vad ska man göra. 



Fan så fin är han i alla fall

1 kommentarer

Alexandra

07 Apr 2011 11:13

Johan var med i min dröm inatt! Han kom försent till idrottslektionen. En timme försent! Overkligaste drömmen. ;)

Kommentera

Publiceras ej