Matbrist, kläder och dans

0kommentarer

Alltså, jag är en sån där människa som i princip dör lite grann när jag inte får mat vilket nu känns lite jobbigt eftersom jag inte ätit riktigt på 21 timmar. Det är ett ganska intressant fenomen faktiskt, hur man är trött fast man sovit nästan 10 timmar, nästan inte orkar gå upp och bara hasar sig fram. Lite spännande är det, men inte riktigt så intressant att jag har lust att analysera det nå mer, för nu ska jag ha frukost, där med basta. 

För övrigt var klädbytaraftonen hemma hos Matilda väldigt rolig och trevlig och resulterade i fyra nya plagg i min garderob, och några färre. Strålande. Sen for vi till Malung och det blev väl inte riktigt vad jag förväntat mig, men man kan inte alltid ha roligt så det förtränger vi fort och gör ett nytt försök under dansbandsveckan i Juli istället. 

Nu ska jag fortsätta projekt frukost sen slänger jag nog på mig träningskläderna och drar till gymmet en vända. 

Ha det gött

Men det är faktiskt ganska skoj att kolla på dem som dansar också

Kommentera

Publiceras ej