Ole dole doff

0kommentarer

Igår kväll hade jag beslutsångest om det skulle bli Rawhide, Djävulens trädgård eller Terminator 2 som skulle få förgylla min kväll. Rawhide och Djävulens trädgård var westernfilmer och Terminator 2 en cool actionfilm med Arnold Schwarzenegger som fått fyra oscar. Det var svårt. Men det blev Terminator 2 till slut, trots att jag inte sett ettan vilket jag nu så här i efterhand önskar att jag gjort naturligtvis. Menne, man tager vad man haver. Men finns det inte fler Terminator filmer undrar jag nu? En ganska ny också va? Jojomen! Nu hittade jag det allt, två filmer till och den senaste kom ut 2009, det var väl det jag visste. Kanske ett projekt i väntan på nästa Transformers film, eller vad säger du Johan? 

Nej nu jävlar, nu är den stora, biffiga grannkatten här och tänker ge våran lilla misse stryk. Sånt tycker jag inte om. Fy fan för biffen, nu har han upptäckt att det kommit en ny katt till byn och då ska han naturligtvis ge sig på honom också. Hrm, undra om jag ska ta mig ett snack med ägaren till den där katten. Eller i alla fall ropa in våran misse. 



Kommentera

Publiceras ej