Jag vet du kommer ge

0kommentarer

God morgon folks, ny vecka, nya möjligheter. Personligen tycker jag det blir bara mörkare och mörkare vilket väl inte öppnar upp till så jätte många möjligheter så här på morgonkvisten, tror Emil får börja svänga in och hämta mig på morgonen om jag ska våga cykla framöver. Eller är det kanske tvärtom? Hm. 

Två veckor kvar till älglovet nu. Hur underbart är inte det?! Gud vad fort det går. Jag tyckte det var nyss vi var ute i regnet och åkte gokart så det blev svallvågor efter oss. Nej okej, inte riktigt svallvågor, men nog känns det som det var nyss. I morgon är det fem veckor sen. Gaaaah

Inte blev det någon hälsning från en kärlekskrank karl igår heller, det glömde jag bort om jag ska vara ärlig. Men nu har jag faktiskt boken bredvid mig, så håll i er. 

"My Heart -

We are thus far separated - but after all one mile is as bad as a thousand - which is a great consolation to one who must travel six hundred before he meets you again. If it will give you any satisfaction - I am as comfortless as a pilgrim with peas in his shoes - and as cold as Charity - Chastity och any other Virtue"

Lord Byron
November 16, 1814

En av de främsta poeterna under den engelska romantiken

Jag tycker att det är väldigt vackert, oerhört vackert. Så det där kan ni ju läsa några gånger medan jag klär på mig och cyklar till bussen. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej