Tråkighet

0kommentarer

10 FAVORITER
Färg: Gräddvit
Mat: Tacos
Band: Har inget
Film: Måste nog vara Pride and Prejudice eller Avatar eller Gladiator eller någon annan
Bok: Hela Främling serien av Diana Gabaldon
Sport: Ingen
Årstid: Tidig höst
Veckodag: Fredag när skolan är slut och man har hela helgen framför sig
Glassmak: Vanilj glass med chokladkross, godast i världen!
Tid på dygnet: 20.00, då släpper jag alla läxor om jag har några, annars brukar det vara något bra på teven den tiden på dygnet

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Lugn och nöjd
Smak: Plommon
Kläder: Pös jeans och herrtröja 
Bakgrund: Lissie på Spotify och gräsklipparen 
Nagellack: Typ, mintgrön från Viva la diva
Tid: 16:51
Omgivning: Vardagsrum
Irritationsobjekt: Huvudvärken 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Absolut
Varit med på tv: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Johan, Elin och, min döda katt?
Du tycker om: Det är fler än tre personer jag tycker om
Du inte gillar: Hemlis

2 VAL
Kaffe eller te: Te om jag måste, fast jag är inte överdrivet förtjust i det heller
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN
Att Albin ska återuppstå

Lista från: http://onekligen.blogspot.com/

Nu ska jag plocka fram mina "Programhanterings böcker" som kursen hette och göra undan lite don. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej