På 28:onde plats

0kommentarer

Idag tog jag sovmorgon fram till 10 i 6, de va gött. Fast egentligen inte så stor skillnad från halv 6 eftersom jag körde på snooze. Snooze är farligt. För man vet aldrig om man slagit på den eller om man slagit av alarmet helt. Mycket farligt. 

Idag kommer världens bästa Johan hit så i morgon får jag sovmorgon! Hihi, det är bra. Förhoppningsvis fram till 7 i alla fall. 

Kladdkakan jag gjorde igår blev riktigt god faktiskt, inte lika torr som den jag gjorde sist. Hrm. Men på det här receptet stod det kladdig kladdkaka så det var väl fan om jag inte hade lyckats. Aja, gött var det. 

Jag har tänkt på hur jag lovade mig själv att jag skulle lära mig dricka te i höst, jag har inte ens provat än. Och snart är det ju vinter banne mig. Jag måste ta tag i mitt liv helt enkelt. 

Tänk va mycket onödigt jag skriver, och ändå läser ni. Ja ni får väl skylla er själva. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej