Jordgubb & smultron

0kommentarer

Strax efter tre nu i morse vaknade jag av att helvetet brakade lös utanför fönstret. Jag är förvånad att huset står kvar över huvudtaget. Jävlar i min lilla låda vad det blåste, och regnade. Men så gick jag ner på toaletten och när jag kom upp igen, ja då hade det i princip slutat. Minns att jag tyckte det var synd, det hade ju varit lite intressant att ha gympa i det där vädret. 

Hur som helst så syns ingenting av ovädret som härjade för bara några timmar sen, visst är det lite blött men annars syns det inte. Trodde att utemöblerna skulle ha farit sin kos men de står faktiskt kvar. 

Idag har jag min första date med radio dalarna också, har glömt bort dem över sommaren men nu har jag tagit upp bekantskapen igen. Mysigt. De spelar Melody Gardot nu, det är bra. 

Första lektionen samhällskunskap, andra franska, lunch, gympa och svenska. Nja, sista lektionen är bäst. De andra kunde jag med glädje avstå från. Men men. Franska redovisning idag också, det är gött. Kunde det igår men nu vette fan. Det visar sig. 

Nä, jag ska väl ge mig på tandborsten. Ett linfrö har kilat sig in i tandställningen.. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej