Inget byte

0kommentarer

Klockan ringde för tolv minuter sen vilket väl var väldigt bra, då vet jag att den fungerar i alla fall. Men om sanningen ska fram så har jag redan hunnit duscha och gjort upp en eld. När klockan visade att den var fem tog jag nämligen mitt pick och pack och gick upp. Det var så jävla kallt åt näsan så jag kunde verkligen inte sova längre. Efter hemkomst från skolan blir det definitivt stängning och tvätt av fönster, annars får jag inge mer herrbesök framöver heller.

Annars sitter jag alltså här i mjukiskläder och njuter av spraket från kaminen och har just konstaterat att det inte blev någon ny statsminister i år. Vet inte vad jag ska tycka, men det känns som det var bra i alla fall. Mina åsikter om SD däremot, tja, dra åt helvete kan de göra allihopa. 

Nej, jag ska kolla lite bloggar och njuta av morgonen ett tag till innan det blir frukost och allt det där. Ha en bra dag folks. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej