I thought I'd never find

0kommentarer

God morgon folks, vaknar upp till en morgon där termometern står på -2 grader och gympa finns på schemat. Inklusive franska verb test. Yihaaaa. Ja och lite ont i tänderna också, men det hör väl till. 

Gårdagen var en bra dag tycker jag, trots debatt och tandläkare, det var väl det som var roligast egentligen. Otroligt nog. Debatten ja, det var då den roligaste debatt jag någonsin upplevt. Men visst är det jobbigt när man skrattar så man gråter och det verkligen inte går att hejda det? Sjukt jobbigt, men väldigt roligt. Hur som helst så blev man ju uppvärmd och bra av den lektionen så när jag sen var vid tandläkaren och han sprutar luft i mun på mig blir jag rädd som fan och han också när jag rycker till. "Men oj vad du skräms! Jag hoppa ju nästan ur byxorna!" Alltså, ja, ungefär där var det kört. Hade han inte haft fingrarna i käften på mig hade jag nog kört igång igen. Amazing. 

Kom hur som helst en sjal och ett nagellack rikare igår. Det är trevligt, blir nog att inviga den där sjalen idag. För nu blir det kallt att cykla till bussen. Usssch. 

Aja, jag ska packa klart gympaväskan och borsta tänderna, naturligtvis. 

Ciaooo


Kommentera

Publiceras ej