Första septemper tjugohundratio

0kommentarer

Det är september folks, helt otroligt. Jag tycker det nyss var nyårsafton och man höll på att frysa ihjäl i den 30 gradiga kylan. Minns ni hur kallt det var i vintras? Helt otroligt, jag har nog aldrig varit med om något liknande. Jag undrar om det blir likadant i år. 

Idag har vi samhällskunskap B, Franska, Idrott och Svenska B. Det blir, roligt. Det enda jag ser framemot är Svenskan om vi säger så. Franskan och Idrotten kunde ju slänga sig i väggen. Särskilt när man inte vet vad man ska göra på idrotten. Jag avskyr ovisshet. Fast nu såg jag faktiskt att vi inte behövde några gympa kläder, då är jag nöjd. 

Sugen på en ny väska är jag också, ja, absolut. Få se vad Mora har att erbjuda nästa gång. 

Nej jag ska väl börja borsta tänderna få se. Ha en bra dag folks. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej