Fetthalt 2,7%

0kommentarer

Snoozade fram till 10 i 6 och kände mig ganska pigg, problemet är nämligen inte tröttheten, det är ju hur skönt det är i sängen! Värmen, gosigheten, ja ni vet. Det är det som är största problemet när jag ska gå upp, det är helt enkelt för skönt. 

Nu diskuterar de på radion hur få det är som blinkar i trafiken, 6 av 10 glömmer bort det eller skiter i det. Hemskt irriterande kan jag tycka, för att inte tala om min mor som blir hysterisk när någon inte blinkar. Ja, hur som helst så är det ju männen som är värst. Så nu uppmanar de alla karlar att börja blinka i rondellerna åtminstone, om de kan. 

Idag börjar dagen med sång, trevligt, fast lite nervös är jag allt. Hon är så hård den där Karin. Sen blir det matte, lunch, samhällskunskap och engelska. Redovisning på engelskan också, ja det kan bli spännande. För jag har ingen aning om hur det ska gå. Det visar sig väl. 

Ha en bra dag folks

Ciao

Kommentera

Publiceras ej