Every rose has its thorn

0kommentarer

Halvkokt spaghetti med grillkorv och vatten är väl fin måndagsmat? Nej, spaghettin skulle ha kokat i en minut till och kylskåpet skulle ha svämmat över av mjölk, då hade jag varit nöjd. Men det värsta är väl att jag inte får någon mjölk till frukosten i morgon................ feel my pain. Jag svor när jag såg att mjölken var slut, så stora är mina problem just nu. Ja sen tänker jag ge upp Joyce Carol Oates också, klassiker in my ass. Jag har knappt läst 100 sidor och redan tröttnat. Usch vilken tråkig människa. Huvudkaratären, Marya, hon är en sån där typisk människa som man (jag) verkligen inte vill läsa om. Hon är ful, hatar alla och är så hemskt religiös att hon besöker pastorn när han fått cancer. Whoohoo! That's my kind of girl. Ja prästen är väl den ende som hon över huvudtaget tycker om, och honom skulle hon nog gifta sig med om hon finge. Nej vet ni vad, jag är så sugen på "som ett eko" så jag tror jag smäller av snart, tiden är alltså inne. Perfekt årstid för lite mys med Jamie och Claire, ja så blir det. Fast inte just nu, nu ska jag häva i mig de här sista spaghettisarna och ladda inför idol. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej