Do not like to be deceived

0kommentarer

Den här dagens förmiddag var fruktansvärd, så där fruktansvärd som en onsdagsförmiddag med samhällskunskap och franska kan bli. Jag tror jag börjar utveckla onsdagsångest. Fast eftermiddan var bättre, idrott, okej, svenskan, rolig! Jag och Elin utvecklade nämligen våra skills på dialogskrivning och rim. En modern version av balkongscenen i Romeo och Julia kommer slå ut varenda kotte när vi ska framföra den. No doubt. 

Jag har lyssnat på Nickelback hela dagen, något som väl talar om vilket humör jag varit på idag. Jag upptäckte även en ny favorit låt, Something in your mouth, med Nickelback naturligtvis. Ja den gillar jag. 

Ikväll har jag planer på idol och en kopp varm oboy, igen. Det börjar bli rutin. Men de e gött. Vad jag ska hitta på fram till dess det vet jag inte, men jag funderar på att städa mitt rum. För här kan jag bara inte sitta en dag till. Nej fy skam. 

Ja, städa får det bli. Fram med glassburken och såpan, här ska det bli rent. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej