Den första frosten

0kommentarer

Termometern står på -0,4 grader. Det är kallt. Men jag klagar inte, för nu ser jag att solen börjar lysa på våra uthustak. Det är fint. Om jag hade haft en bra kamera skulle jag ha tagit kort på det, men det har jag inte. Synd, för det är verkligen jätte fint när solen går upp här. Men det kommer väl fler gånger. 

Idag har jag bara två lektioner, historia och religion. Vilken höjdardag. Men sen har jag lunch och min första piano lektion för iår! Jag la i noterna igår så att jag skulle komma ihåg dem, nu gäller det bara att komma ihåg tiden. Jag missade ju jätte många lektioner på slutet innan sommarlovet, gissa om jag fick dåligt samvete. Skit jobbigt var det. Men nu SKA jag komma ihåg det. Medan jag väntar på pianot och på bussen sen så tänkte jag fortsätta lite med programhanteringen och kanske lite franska, vilket är välbehövligt har jag märkt. Fick ju en ny elev med oss iår som utklassar oss allihopa, och det är faktiskt meningen att han ska vara sämre än mig och Malin iaf, men. Hrm. Nog diskuterat om det. 

Nu ska jag ta tag i den där tandborsten och bege mig iväg mot verkstan i kylan. Hualigen. 

Ha en bra dag folks

Kommentera

Publiceras ej