What if dreams really do come true

0kommentarer

Det hände något här, och det var väl trevligt. Tycker jag i alla fall. 

I natt drömde jag roligt må ni tro, eller roligt och roligt, det var ganska obehagligt men så här i efterhand var det ganska roligt. Vi var vid stugan, vilka vi var vet jag inte mer än att det var iaf jag och mormor, hur som helst så var det massa vargar som strök omkring. Sen skulle jag och mormor åka hem och då skulle vi åka i någon slags bana nerför berget. Banan var utsatt i skogen och det var ju naturligtvis mörkt när vi skulle åka, ungefär som en rodelbana var det och sen satt man i en slags pulka. Så vi satte oss i den där pulkan och mormor skulle styra.. Det slutade med att vi visst åkte pulka men inte åkte vi efter banan, nehej, det var genvägar kors och tvärs och jag var livrädd. Vem skulle inte varit det. Så när vi tagit en av de där genvägarna och jag desperat pekat ut att där skulle vi ha åkt för mormor så tog det tvärstopp och så stod vi öga mot öga med vargarna. Det roliga med de här vargarna var att de såg ut som fossorna i första Madagarskar filmen. De hånlog åt mig och jag visste att nu skulle vi dö allihop. Men så vaknade jag, som tur var. 

Kommentera

Publiceras ej