Well the sun's been quite kind while I wrote this song

0kommentarer

Tjoho, vilken underbar höstdag vi har folks. Och jag har faktiskt varit ut på tre promenader idag så nog har jag tagit vara på solen. Märk väl att jag inte skrev långpromenader.

Började dagen med historia eftersom Patrik av någon märklig anledning var frisk idag, hur som helst så ringde han ett samtal och sa att inom en kvart - 20 min skulle jag vara vid biblioteket och låna böcker. Okej, vi hade diskuterat det innan men till biblioteket bar det i alla fall. Kom tillbaka med en fullproppade påse, 7 böcker, och så var flummet igång. Inte blev det mycket gjort den lektionen heller. Men till biblioteket var jag. 

Sen hade vi religion, frivillig religion, jag och Malin var hardworking girls. Någon måste ju vara det. Ooooh. Den kändes.

Sen var det lunch, grönsaker och smörgås, ja soppa alltså. Bläbläbläbläbläbläbläbläblä. Blä. Klockan ett var jag på piano och fem i två drog jag och Malin till L-foto och fixade ett ID-kort med fejksmile. Det var uppvärmning inför skolkortet som togs vid halv 3, inte alls 10 i som vi blivit tillsagda om. Ajajaj, dåligt. Sen efter det drog Jonna med oss ut och tog ytterligare lite kort på oss, så idag har jag varit värsta modellen. Tre plåtningar på samma dag, hmf, det är ju nästan så jag blir högfärdig. 

Nu ska jag slå mig ilag med Chopin ett tag sen blir det nog något ätbart. De där grönsakerna verkar inte längre. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej