Rise and shine everyone

0kommentarer

God morgon folks! Det ser ut att bli ännu en strålande dag här idag, 7 grader kallt och solen på väg upp mot en klarblå himmel. Jätte vackert. 

Har tillbringat helgen med min pojkvän och igår såg vi på Sherlock Holmes via headweb. De tyckte jag var så dålig på att hyra film så de gav mig en till gratis kod. Haha, perfekt. Bra var den i alla fall och jag ser framemot nästa där Noomi Rapace kommer va med! Det är ju lite grymt. 

Nu strax ska jag bege mig mot bussen eftersom jag inte börjar förrän klockan nio idag, det är gött. Särskilt när man kan ta sovmorgon. Senare idag dyker det nog upp bilder på de vackra kamerorna som vi hittade i lördags. Tre skönheter fann vi, ingen film dock. Men det måste väl gå att få tag på. 

Hur som helst så får ni ha en bra dag, själv taggar jag inför veckans första lektion med Inger Carlsson. Yihaa. 

Ciao folks

Sen tycker jag att min lillasyster som ligger hemma med nära på 40 graders feber kan krya på sig lite också. It's an order.

Kommentera

Publiceras ej