Oh my god, a redhead!

0kommentarer

He he, ja jag är nu mera officiellt rödhårig. Hemskt rödhårig. Chocka hela världen med min närvaro kommer jag göra i morgon, jag är dock rädd att mormor och morfar kommer få en stroke när vi ska dit om en halvtimme. Aja, kära Jonna var hur som helst jätte snäll och hjälpte mig med håret och nog blev jag lite nervös när det lät ungefär så här då hon sköljde ur färgen; "Herre gud, det ser ut som jag har slaktat en gris" Mhmm. Haha, nej men jag är nöjd. Ovant bara. 

Men annars är det bara bra, såg på Shutter Island med älsklingen igår, tyckte filmen var jätte bra men slutet var allt annat än vad jag trodde det skulle bli. Konstigt, tänkvärd. 

Nu ska jag läsa lite bloggs innan vi far till mormor och morfar på glödstekt sill. Fina de! 

Ciao folks


Kommentera

Publiceras ej