Höstlooov

0kommentarer

Jag har inte riktigt fattat de än, men det sägs att vi har höstlov nu. I och för sig så har den här veckan varit lite tokig overall så att, det kanske är höstlov då. Ja det är det faktiskt. Göööött! Fast egentligen har jag inget emot att gå i skolan nu mer, ja förutom på onsdagar då. 

Idag ska jag börja packa i grejjor till veckan sen ska jag överlägga med min mor huruvida jag ska åka till stugan på tisdagkväll eller onsdag morgon, jag skulle nästan vilja åka på tisdan jag. Hm, vi får väl se. Ikväll blir det i alla fall Idol och kanske en film om det visas någon bradig. 

Sista lektionen, svenska, gjorde jag bra ifrån mig, jag flörtade med Annika och fixade Rita, Gissa, Spring eftersom min överskottsenergi var hemsk. Ja det var roligt, hemskt roligt. Jag är på hemskt bra humör idag. Tyckte bara ni borde veta det. Jag är så glad hela jag att jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Inte någon särskild anledning, bara glad. Sen fick jag ett trevligt samtal på svenskan också, snart kanske ni får se en artikel i Falu Kuriren undertecknad Theres Johansson nämligen. Hihi! Det blir skoj. 

Nu ska jag skona er från mig ett tag. Ha det gör gött folks. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej