Barnmat i 12 månader

0kommentarer

God morgon folks, det är lördag och strålande solsken. Nej då, men lördag är det. Har upptäckt att jag är en av dem som inte behöver mer än 7 timmars sömn för att vara fit for fight, jag och modern satt uppe och skrålade vid pianot till klockan var halv 1 ett inatt men nog vaknade jag fem över 8 och var pigg som få. Gick upp på toaletten och gick och la mig igen, bara för att. Men, mina ben ville verkligen inte slappna av. Jätte konstigt var det, jobbigt. Jag låg kvar i trekvart och strödrömde lite i alla fall. Fallskärmar, Paris, Eiffeltornet och människor som slog ihjäl varandra gjorde mig sällskap. Crazy. 

Nu ska jag fortsätta packa innan min favoritpojke dyker upp. I eftermiddag drar vi upp till stugan och i morgon blir det skönsång i Tyngsjö. Great. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej