Yours are the sweetest eyes I've ever seen

0kommentarer

Har haft en mycket bra helg i Järna och taggar nu inför en ny vecka. Visst är det väl underbart med nya veckor, särskilt när det bara blir närmare och närmare till lovet. 

Igår mina vänner var både en bra och plågsam dag, bra eftersom vi äntligen tog oss till Borlänge och såg Sound of music, sketa bra var den! Men hemskt plågsam av den anledningen att träningsvärken slog till på fullaste allvar, jag kunde banne mig knappt lyfta armarna. Jag har väl aldrig varit med om nå dylikt, hemskt ont gjorde det. På riktigt. 

Idag har jag övningskört med pappa för första gången, hemskt bra gick det. Och vilken bil, wow wow wow, man behövde ju knappt anstränga sig för att köra. Lite skillnad mot den där Saaben som kör iväg med mig när vi ska ut. Hrm. 

Nu ikväll såg jag och Johan på Toy Story, en timme och tio minuter, ibland är det ju faktiskt tacksamt med barnfilmer. Och nu är jag hemma, home alone. Sängdags snart, men först lite dusch med silverschampo i högsta hugg. 

Ciao folk


Kommentera

Publiceras ej